Beauty Consultant Budapest Arena
Customer service at the checkout - issuing online orders, help with payments and complaints.To help customers choose products and actively recommend products according to their needs.Receiving goods, maintaining the warehouse and other "behind the scenes" physical workManagement of the cash register (receipt and issue of cash).Working with internal company software (eg inventory) and technology - it's not important to be technically minded, but d...
Cesta do Notina
Prescreening
Najprv sa vám ozve náš recruiter, ktorý s vami pozíciu preberie podrobnejšie. Prescreening vám súčasne dáva priestor na všetky doplňujúce otázky.
Testovanie
Niektoré pozície sú špecifickejšie než ostatné. Preto vás možno požiadame o splnenie jazykového, kompetenčného alebo osobnostného testu.
Prvé kolo pohovoru
Stretnete sa s manažérom tímu, do ktorého možno už čoskoro budete patriť. Dozviete sa, kto budú vaši kolegovia a čo vás v novej role bude čakať.
Case study
Môže sa stať, že pri niektorých pozíciách dostanete úlohu na spracovanie. Nečakajte nič zákerné a nebojte sa, vždy dostanete dostatočný čas na jej spracovanie.
Druhé kolo pohovoru
To sa konať môže a nemusí. Zase záleží na tom, o akú pozíciu sa uchádzate. Ak sa konať bude, okrem manažéra sa stretnete aj s tímom a opäť sa môžete popýtať na všetko, čo vás zaujíma.
Ponuka
Všetko klaplo? Gratulujeme! Boli ste ideálny kandidát/ideálna kandidátka. V e-maile vám pristane ponuka práce.
Prijatie ponuky
Podali sme si ruky, hurá! My ideme pripraviť všetko pre váš onboarding a vy sa medzitým môžete tešiť na svoje #NewMe, ktoré v Notine objavíte.