Customer Experience Analyst
Customer Experience Analyst V Notinu právě budujeme nový tým zaměřený na Customer Experience (CX) – a hledáme do něj analyticky smýšlejícího parťáka nebo parťačku! Baví tě data, e-commerce a přemýšlení nad tím, co se děje v hlavách zákazníků? U nás budeš propojovat svět webu, zákazníků a interních systémů, hledat souvislosti, vizualizovat data a přetvářet je v jasné výstupy pro naše týmy i management.Čekají tě zajímavé projekty napříč trhy, spous...
Cesta do Notina
Prescreening
Najprv sa vám ozve náš recruiter, ktorý s vami pozíciu preberie podrobnejšie. Prescreening vám súčasne dáva priestor na všetky doplňujúce otázky.
Testovanie
Niektoré pozície sú špecifickejšie než ostatné. Preto vás možno požiadame o splnenie jazykového, kompetenčného alebo osobnostného testu.
Prvé kolo pohovoru
Stretnete sa s manažérom tímu, do ktorého možno už čoskoro budete patriť. Dozviete sa, kto budú vaši kolegovia a čo vás v novej role bude čakať.
Case study
Môže sa stať, že pri niektorých pozíciách dostanete úlohu na spracovanie. Nečakajte nič zákerné a nebojte sa, vždy dostanete dostatočný čas na jej spracovanie.
Druhé kolo pohovoru
To sa konať môže a nemusí. Zase záleží na tom, o akú pozíciu sa uchádzate. Ak sa konať bude, okrem manažéra sa stretnete aj s tímom a opäť sa môžete popýtať na všetko, čo vás zaujíma.
Ponuka
Všetko klaplo? Gratulujeme! Boli ste ideálny kandidát/ideálna kandidátka. V e-maile vám pristane ponuka práce.
Prijatie ponuky
Podali sme si ruky, hurá! My ideme pripraviť všetko pre váš onboarding a vy sa medzitým môžete tešiť na svoje #NewMe, ktoré v Notine objavíte.