Referent/ka zákaznické podpory s češtinou nebo slovenštinou
Startupový duch, mladý kolektiv a obrovská chuť měnit zajeté pořádky světa e-commerce. Přesně to je Notino. Jsme česká firma, ale z Brna jsme expandovali do dalších 27 zemí Evropy. Díky práci na společných cílech a ochotě udělat vždy něco navíc jsme společně překonali obrat jedné miliardy euro!Staň se součástí Zákaznického centra, kde mluvíme 23 jazyky, díky kterým obsluhujeme 27 evropských trhů. I přes podporu 16 milionů zákazníků se zvládáme po...
Cesta do Notina
Prescreening
Najprv sa vám ozve náš recruiter, ktorý s vami pozíciu preberie podrobnejšie. Prescreening vám súčasne dáva priestor na všetky doplňujúce otázky.
Testovanie
Niektoré pozície sú špecifickejšie než ostatné. Preto vás možno požiadame o splnenie jazykového, kompetenčného alebo osobnostného testu.
Prvé kolo pohovoru
Stretnete sa s manažérom tímu, do ktorého možno už čoskoro budete patriť. Dozviete sa, kto budú vaši kolegovia a čo vás v novej role bude čakať.
Case study
Môže sa stať, že pri niektorých pozíciách dostanete úlohu na spracovanie. Nečakajte nič zákerné a nebojte sa, vždy dostanete dostatočný čas na jej spracovanie.
Druhé kolo pohovoru
To sa konať môže a nemusí. Zase záleží na tom, o akú pozíciu sa uchádzate. Ak sa konať bude, okrem manažéra sa stretnete aj s tímom a opäť sa môžete popýtať na všetko, čo vás zaujíma.
Ponuka
Všetko klaplo? Gratulujeme! Boli ste ideálny kandidát/ideálna kandidátka. V e-maile vám pristane ponuka práce.
Prijatie ponuky
Podali sme si ruky, hurá! My ideme pripraviť všetko pre váš onboarding a vy sa medzitým môžete tešiť na svoje #NewMe, ktoré v Notine objavíte.